IMG_3287.JPG

Her finn du svar på ofte stilte spørsmål.

Når blir eg fakturert?

Lærdal Energi fakturerer alle sine kundar etterskotsvis den 10. i ny månad. Dvs at faktura for nettleiga i januar blir fakturert 15. februar.

Eg har ikkje motteke faktura, kva gjer eg?

Dersom du ikkje har motteke faktura frå kan du enkelt logge inn på «Mi side» for å finne din faktura. Her vil du finne ei fakturaoversikt med alle dine fakturaer me har produsert til deg. Du loggar inn med kundenummer og pin kode.

Korleis opprettar eg AvtaleGiro og eFaktura?

For å opprette AvtaleGiro eller eFaktura brukar du KID og/eller eFakturareferanse som du finn i velkomstbrevet ditt eller på min side under “faktura”.

Kva er forskjellen på e-postfaktura og eFaktura?

E-postfaktura er ein faktura som blir sendt til e-postadressa di, medan eFaktura er ein faktura du får inn i nettbanken din, som du sjølv må godkjenne for betaling.

Eg skal flytte, kven melder eg ifrå til?

Skal du flytte, må du ta kontakt med kraftleverandøren din minimun 3 dagar før utflyttingsdato.

Eg ynskjer å gjere endringar i kontaktinformasjonen min, korleis gjer eg det?

For å gjere endringar i kontaktinformasjonen din, må du ta kontakt med straumleverandøren din, me får tilgang til riktig informasjon gjennom Elhub.

Kvar finn eg fakturagrunnlaget (kWh) mitt?

På “Mi Side” finn du både fakturagrunnlag og ei oversikt over tidlegare fakturaer.